zondag 4 september 2011

Fiets inpakken

Vandaag ging ik alvast mijn fiets schoonmaken en inpakken. Voor een Visser is 6 dagen voor vertrek de bagage gereed maken best uitzonderlijk.
Na een uurtje met een tandenborsten m´n hele fiets te hebben geschrobd, kon ik ´m demonteren en met karton bekleden. 


De doos die ik bij de Bike66 had opgehaald was wat groot dus na wat worstelingen met het karton had ik ook die op maat gemaakt. 

 



 ´t Paste echt perfect! 
Dus doosje dicht, tape er om en klaar!




Nu even de rommel opruimen... ohjee, m´n voorwiel;
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ppfff....

 Nog een keer open, wiel er in, dicht, ducktape er op. KLAAR!
:) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy :) happy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten